اسرائیل برای حمله به ایران ۱۰۰ جنگنده نیاز دارد

ه گزارش عصر ایران این روزنامه در این باره می نویسد : جنگنده های اسراییلی برای رسیدن به آسمان ایران باید از حدود ۱۰۰۰ مایل آسمان کشورهایی عبور کند که روابط غیر دوستانه ای با تل آویو دارند .

این گزارش می افزاید : به دلیل مسافت زیاد ، جنگنده های اسراییلی برای حمله به ایران باید در آسمان سوخت گیری کرده و سیستم دفاع هوایی ایران را از کار انداخته و در نهایت تاسیسات زیر زمینی هسته ای ایران را به طور همزمان هدف قرار دهند.

این گزارش می افزاید : برای انجام چنین حمله ای اسراییل دستکم نیازمند به کار گیری همزمان یکصد فروند جنگنده دراین عملیات است .

در این گزارش به نقل از ژنرال بازنشسته " دیوید دپ تولا " که تا سال گذشته یکی از مقام های ارشد اطلاعاتی نیروی هوایی آمریکا بود ، می نویسد : حمله احتمالی اسراییل به ایران در تئوری راحت اما در عمل کار دشوار و پیچیده ای است .

این در حالی است که ایران می گوید در حال حاضر سیستم بومی جایگزین اس ۳۰۰ را تولید کرده تا بتواند حملات با حجم سنگین هوایی را دفع کند.همچنین کارشناسان نظامی امریکا برآورد کرده اند که به فرض رسیدن هواپیماهای مهاجم به بالای اهداف اصلی هسته ، بمباران ها به هدف نهایی نخواهند رسید زیرا تأسیسات غنی سازی ایران در اعماق کوه ها قرار دارد و بمب های فعلی نمی توانند با عبور از سنگ ها و صخره ها به تأسیسات زیر زمینی برسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 1422
بازدید کل : 71797
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket